Categorii

SeoNet.ro AdServer

HostMama

gazduire web ieftina

Marketing online

Data publicarii: 04.03.2014 ora 10:03 PM


Conceptul de marketing pe internet, sau de marketing online, consta in mare parte in detinerea unui site web sau plasarea de anunturi banner pe alte site-uri, dar se refera si la eforturile de publicitate si de marketing folosind web-ul pentru a creste vanzarile prin intermediul comertului electronic.

Acest concept de marketing online a inceput sa fie tot mai mult folosit in Romania, deoarece multi prefera comoditatea de acasa atunci cand isi achizitioneaza ceva online si nu vor sa piarda timp prin magazine, in loc sa stea la coada la un magazin sau sa se grabeasca ca se inchide magazinul.

Comoditatea si eficienta sunt factorii principali pentru care oamenii au inceput sa foloseasca internetul din ce in ce mai mult, dar si faptul ca economisesc timp si bani. De aceea, internetul este modul cel mai eficient pentru promovarea brandului, fie ca vorbim despre retelele de socializare (Facebook, Twitter, s.a.), de campanii PPC si social media, e-mail marketing sau blogging.

In ziua de astazi putine sunt domeniile in care un brand mai poate supravietui fara a avea o minima prezenta online. De aceea, marketingul pe internet a inceput sa devina o parte tot mai importanta a mixului de marketing in aproape fiecare companie.

La ce ajuta? Pe scurt totul se rezuma la promovare de servicii si a produselor companiei dumneavoastra si implicit cresterea numarului de clienti si a profitului, prin intermediul internetului. Ai posibilitatea sa iti alegi strategia pe care vrei sa o folosesti in marketing online, astfel incat sa se potriveasca afacerii tale.

Marketingul online comunica mesajul companiei despre sine, produsele sale sau serviciile online, si vinde bunuri, servicii sau spatii publicitare pe internet.

In concluzie, marketingul online ar trebui sa faca parte din planul de afaceri si strategia de marketing a companiei dumneavoastra.