Categorii

SeoNet.ro AdServer

HostMama

gazduire web ieftina

Promovarea unui site in Google

Data publicarii: 15.09.2012 ora 02:09 PM


Search Engine Optimization sub acronimul SEO reprezinta optimizarea pentru motoarele de cautare. Obiectivul principal al optimizarii SEO il reprezinta pozitionarea paginilor web in primele pozitii in motoarele de cautare precum Google, Bing, Yahoo etc. si promovarea online pentru cresterea vanzarilor produselor pe care le comercializati.

Este indicat pentru optimizarea SEO sa folositi motorul de cautare  Google.ro in cazul in care site-ul dumneavoastra contine informatii in limba romana deoarece 90% dintre utilizatori il acceseaza minim de 4-5 ori pe zi.

Cresterea pozitiilor in Google

Nicioadata un algoritmul folosit de catre un motor de cautare nu isi va face public criteriile de indexare deoarece proprietarii site-uri vor abuza de aceste criterii pentru a avea o pozitionare optima. Desi aceste criterii nu au fost inca definite cu exactitate au fost gasite diferite metode importante care va ajuta sa pozitionati o pagina web in primele pozitii din Google. Iata care sunt cativa pasi pe care trebuie sa ii urmati in cazul in care va doriti ca site-ul dumneavoastra sa obtina o vizibilitate sporita.

1. Titlu – Este important sa aveti titluri diferite pe fiecare pagina, acestea sa contina keyword/s-uri ce fac parte din continut.

2. Cuvinte cheie – Alegeti cuvinte cheie diferite pe fiecare pagina, insa este important sa le folositi pe cele principale si nu intr-un numar foarte mare. In plus, cuvintele cheie principale trebuie sa aiba o densitate de circa 2-3 % in continut.

3. Tag-uri – Este important sa utilizati cuvintele cheie in text sub forma de bold, italic si underline pentru ca astfel ele sunt scoase in evidenta atat pentru vizitator cat si pentru motorul de cautare.

4. Heading – Folosirea heading-urilor H1,H2,H3,  este importanta deoarece se evidentiaza cuvantul sau expresia folosita drept keyword pentru articolul tau.

5.Backlink-uri – Este necesar un numar mediu de back link-uri oferite din pagini de aceasi natura / nisa. O astfel de strategie asigura o vizibilitate sporia si un ping efectuat mai des de catre motoarele de cautare.

6. Link-uri interne – Folosirea de link-uri interne este necesara deoarece creaza legaturi intre paginile site-urilor. Timpul de vizualizare al site-ui creste, totodata si numarul de pagini vizualizate este direct proportional cu timpul userului alocat pe siteul cu pricina.