Categorii

GNC ROMANIA isi consolideaza pozitia prin deschiderea unui nou magazin propriu in IULIUS MALL CLUJ .

Data publicarii: 02.08.2012 ora 03:08 PM


GNC ROMANIA, reprezentantul retailerului american de suplimente nutritive GNC, lider pe piata mondiala de profil, isi continua extinderea in retailul propriu prin deschiderea unui nou magazin in IULIUS MALL CLUJ
Aceasta deschidere vine in mod firesc dupa lansarea pe piata romaneasca la mijlocul anului trecut si continuarea investitiilor in alte magazine situate in cele mai mari centre comerciale din Bucuresti, cel din IULIUS fiind primul in afara capitalei, in plan fiind si o alta inaugurare tot intr-unul dintre marile orase ale tarii.
GNC ROMANIA a ales IULIUS MALL CLUJ datorita preocuparii active fata de parteneriatele de elita.
In mod permanent magazinele GNC au oferte si promotii, anuntate in spatiile special dedicate, vizbile si create in asa fel incat sa ofere maxima accesibilitate.Toti clientii GNC au beneficiat de asemenea la deschiderea magazinului din Cluj de un welcome discount de 20%, urmand sa fie anuntati periodic prin newsletter si sms de celelalte promotii.
Pentru a -si mentine ridicat standardul castigat, GNC a investit in magazinele proprii, in asa fel incat sa permita accesul consumatorilor cat mai facil si intelegerea cat mai rapida a adresabilitatii produselor. Caracterul vizual al transmiterii informatiilor legate de categoriile de produse, segmentarea lor in functie de compozitie, necesitati si aplicabilitate fac din magazinele GNC un first stop pentru cei interesati de calitatea vietii lor, in cautarea unui serviciu complet si de tinuta. Alaturi de acestea, echipa din Roamnia a fost preocupata in mod deosebit de dezvoltarea unui sistem de customer service si consiliere de elita, tot personalul fiind pregatit in asa fel incat sa satisfaca si cele mai inalte exigente ale consumatorilor.
“Asocierea cu IULIUS MALL CLUJ, unde GNC s-a regasit alaturi de alte branduri de top, a venit firesc in acest context, si suntem convinsi ca impreuna vom fi o echipa premium in intampinarea asteptarilor consumatorilor nostri.” a declarat Emilia CANEA , CEO GNC ROMANIA
GNC ROMANIA
Originar din Statele Unite, GNC este in acest moment, la 75 de ani de la lansare, lider mondial in domeniul suplimentelor nutritive si promotor al conceptelor avansate de sanatate prin inovatie si wellness. A cucerit 48 de tari , avand numai in SUA 4800 magazine si 49 francize internationale si isi continua extinderea si in Romania. GNC a inregistrat in primul trimestru al anului 2011 un profit de
506 milioane dolari .Brandul are o notorietate internationala de exceptie, consolidata de studii clinice si preocuparea permanenta pentru adaptarea portofoliului la cerintele din ce in ce mai evoluate ale consumatorilor din toata lumea, devenind pe plan international prima optiune a acestora in domeniul nutritiei specializate.
In Romania portofoliul GNC contine peste 450 de produse cu adresabilitate larga, selectate cu atentie din portofoliul general, in asa fel incat sa acopere exigentele consumatorilor romani.
Portofoliul se bazeaza pe:
• Formule patentate si ingrediente vegetale active
• Programe nutritionale complexe destinate ambelor sexe
• Programe pentru sportivi si persoane active
• Vitamine si suplimente clasice
• Produse de ingrijire si frumusete

GOLD CARD reprezinta programul GNC premium de fidelizare a clientilor proprii, fiind alaturi de portofoliul vast un alt avantaj oferit acestora.
Avantajele ca membru GOLD CARD CLUB sunt:
• 20% discount la toate produsele GNC, incepand din ziua achizitionarii cardului
• 20% discount special in primele zile ale fiecarei luni timp de un an de la momentul achizitionarii
• Posibilitatea de utilizare a cardului atat in magazinele proprii cat si pentru cumparaturile on line de pe site-ul www.gnc.com.ro
In Romania, GNC a intrat la mijlocul anului trecut,investind permanent in imaginea sa in magazinele proprii, acum in numar de patru,trei in Bucuresti –primul cu o investitie de 60,000 E in Mall Vitan si unul in Cluj, in marile centre comerciale, urmand sa mai deschida in cel mai scurt timp inca unul , tot in afara Bucurestiului.
In topul celor mai puternice francize internationale, GNC se afla pe locul 14, fiind primul din domeniul sanatatii si wellness-ului si situat imediat dupa francizele tip fast food.GNC isi propune sa ajunga in cel mai scurt timp lider si pe piata romaneasca de suplimente nutritive pe segmentul mediu-premium de consumatori, prin investitii in campanii de brand awareness si tactice, dedicate produselor cu adresabilitate specifica.