Categorii

SeoNet.ro AdServer

HostMama

gazduire web ieftina

Institutiile Statului dau 24 milioane LEi pe publicitate, conform unui studiu realizat de licitatia.ro

Data publicarii: 01.07.2012 ora 11:07 PM


In urma unei analize efectuate de specialistii de la licitatia.ro, in luna iunie erau 46 de licitatii publice de achizitii servicii de publicitate organizate de institutiile statului

Achiziţia serviciilor de publicitate media reprezintă un proces complex care se realizează în mod etapizat, ţinându-se seama de valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit de către autoritatea administraţiei publice sau de altă autoritate contractantă. Piata de publicitate publica are potential, dar este nevoie si de masuri prin care pot fi controlate eficienta si oportunitatea respectivelor achizitii.
In cadrul prezentului studiu au fost verificate procedurile de achizitii (anunturi de participare si cereri de oferte) publicate pe www.licitatia.ro, in perioada 1 ianuarie 2012 – 26 iunie 2012. Pe site-ul  www.licitatia.ro veti gasi 46 licitatii active in domeniul Servicii de Publicitate, care insumeaza o valoare estimata totala de 23.639.939 lei.
Printre organizatori se gasesc: Municipiul Constanta, care organizeaza licitatia cu cea mai mare valoare si anume de 3.574.362 lei, pentru a achizitiona “Serviciul de Publicitate in Presa Scrisa, prin intermediul unei Agentii de Publicitate”, licitatie la care se poate participa pana pe data de 18 iulie a.c.
Pe locul al doilea se situeaza Agentia Nationala pentru Protectia Mediului Bucuresti, care solicita „Servicii de realizare a filmelor documentare si a filmelor scurte publicitare”, contract cu o valoare estimata de 2.620.120 lei.
Se achizioneaza si „Servicii de publicitate si de elaborare a strategiei de constientizare publica„. Judetul Covasna aloca in acest sens suma de 2.121.443 lei.
Printre organizatori se regasesc si: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Institutul Cultural Roman, Ministerul Transporturilor, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii si alte autoritati, atat centrale, cat si locale. Autoritatile centrale contracteaza cele mai mari sume de bani, urmate de autoritatile locale (ADR-uri, judete, municipii etc.), in timp ce institutiile publice, societatile comerciale si ONG-urile contracteaza cele mai mici sume.
Facand o paralela cu acceasi perioada a anului 2011, anul acesta s-au publicat mai putine licitatii pentru atribuirea contractelor de publicitate, anume: 425 licitatii in 2011, respectiv 296 in anul 2012.

www.licitatia.ro-este lider in domeniul Monitorizarii Licitatiilori Publice din Romania !
Zilnic monitorizam toate Licitatiile Publice din Romania si trimitem abonatilor nostri alerte personalizate pe e-mail cu licitatiile din domeniu lor de activitate.