Categorii

SeoNet.ro AdServer

HostMama

gazduire web ieftina

Mirano Group se extinde pe piata din Ungaria

Data publicarii: 30.03.2012 ora 06:03 PM


Dupa un an de semnificativa dezvoltare prin deschiderea a unsprezece noi magazine in Romania, Mirano Group – lider pe piata romaneasca de accesorii de calatorie- a decis inaugurarea de magazine de reprezentanta in Ungaria.

Proiectul se bazeaza pe succesul inregistrat de magazinul online www.emirano.ro pe pietele din Ungaria si Bulgaria si cuprinde initial deschiderea de magazine de brand in centrele comerciale din Ungaria. “Ideea de extindere inspre pietele invecinate nu este una noua pentru Mirano Group dar consider ca acesta este momentul optim pentru punerea ei in practica. Si asta pentru ca prin www.emirano.ro ,am reusit o patrundere prundenta pe doua piete complet straine business-ului nostru”, declara Raed Jawahery Executive Manager Mirano Group.

Decizia unei intrari puternice in Ungaria face parte din strategia de crestere Mirano Group, strategie care prognosticheaza o cretere cu 25% a cifrei de afaceri pentru 2012. Considerand succesul inregistrat de retailerul roman anul trecut,momentul este unul optim dezvoltarii.

Produsele pe care retailerul roman isi propune sa le introduca pe noua piata de desfacere cuprind brandurile Mirano, Delsey si Kipling, acestea din urma fiind branduri exclusive Mirano Group in Romania si nefiind prezente pe piata vecina.

Se mizeaza astfel pe prezentarea noii game de accesorii de calatorie marca Mirano, produse de o calitate superioara pozitionate intr-o gama de pret foarte avantajoasa si completarea acestora cu produsele brandului francez Delsey si ale celui belgian Kipling.

 

Despre Mirano Group

Mirano Group este o companie românească prezentă de peste 15 ani în piața de retail și real estate. Proiectele de retail cuprind magazine multi brand și monobrand – Mirano, Delsey, Kipling, Sonada și Pierre Cardin- iar cele de real estate variază de la complexe comerciale și hale industriale până la clădiri de birouri.