Categorii

MVcom – integrator neconventional de mesaj

Data publicarii: 23.02.2012 ora 10:02 AM


Optimizarea fara precedent a bugetelor de comunicare din ultimii 3 ani de criza, a determinat si pentru piata de publicitate romaneasca, un amplu proces de reinventare. Securizarea marjelor de profit pe care au tintit-o detinatorii de branduri, s-a putut face la inceputul crizei, doar pe seama taierii din ce in ce mai consistente a bugetelor de comunicare. Dar asta a fost eficient doar la inceput.

Pe masura ce criza s-a adancit, s-a constat ca brandurile care n-au comunicat deloc sau au comunicat mai putin, au pierdut teren (share) in fata celor concurente. Sigur ca bugetele de comunicare aveau nevoie in Romania de o reasezare, sa zicem corecta.

S-a constatat insa ca brand-urile care au continuat sa comunice, diferentiat, targetat, au investit in mod optim in comunicare bugete mai mici, si nici nu au pierdut cota de piata, ba dimpotriva! Cu alte cuvinte, proiectele speciale, sau neconventionalul, sau campaniile de cross-media (mai ales cele care includ si internet, intr-o forma sau alta), au facut diferenta.

Nu mai e demult vremea planurilor consistente, orientate majoritar doar catre TV, chiar daca si pentru acest canal Rate Card-urile au scazut vizibil. Prin urmare, “nu este de mirare ca intr-o piata in care lantul de la detinatorul de brand, pana la executantul efectiv al campaniei se doreste a fi cat mai scurt, sa ni se ceara noua ca si furnizori de neconventional, solutii la cheie” declara Andreea Timofte, General Manager MVcom.

“In acest moment, nu ne mai limitam la comunicarea de oferte pe diverse categorii de suporturi aflate in portofoliul nostru, ci venim cu solutii complete, care implica abordari multisenzoriale si adesea internet (inclusiv mobile web), QRcode sau BLUEpush. Deoarece atentia consumatorului a crescut exponential pe zona de Social Media (Facebook), integram in mod curent in ofertele noastre o asemenea componenta, vizand de fiecare data interactiune directa cu consumatorul, cu declinarea identitatii acestuia si pastrarea contactului ulterior” declara Andreea Timofte.

Motion Vision Communication (www.mvcom.ro) este o companie specializata in furnizarea de servicii publicitare neconventionale, de la outdoor mobil (auto&velo), comunicare vizual-olfactiva, productii speciale, kit-uri complete roadshow si pana la comunicare via BLUEpush si QR advertising.

Str. Oxigenului nr. 6, sector 3, Bucuresti
Tel.: 021 256 01 60
021 256 01 45
Fax: 021 256 03 25
contact@mvcom.ro