Categorii

SeoNet.ro AdServer

HostMama

gazduire web ieftina

Evenimentele de tip “open house” te pot ajuta sa vinzi mai repede!

Data publicarii: 16.01.2012 ora 05:01 PM


Ce inseamna “open house” si cum te poate ajuta la vanzarea proprietatii tale mai ales intr-o perioada amortita pe piata imobiliara? Conceptul “open house”, folosit pe scara larga in Statele Unite ale Americii, presupune o modalitate de promovare a locuintei tale foarte eficienta, un targ imobiliar in miniatura, in care actorul principal esti tu. Tu si locuinta ta!

Evenimentul cuprinde cativa pasi, iar pentru realizarea lui poti sa rezolvi toate treburile pe cont propriu sau poti sa apelezi la serviciile unei agentii imobiliare, a unei firme de publicitate, a unui specialist in design interior, a unei firme de curatenie, etc. Oricum, este recomandat sa iti pregatesti locuinta pentru fiecare vizita, sa iti intampini clientii intr-o atmosfera placuta, deschisa, prietenoasa, care sa-i faca din primele minute sa se simta acasa. Astfel, printr-un eveniment “open house”, poti economisi timp si bani. Si atunci, de ce sa nu incerci si tu?

Evenimentul “open house” in 3 pasi:

1. Pregateste-ti locuinta. Este necesar, dincolo de o curatenie generala, sa apelezi la mici trucuri. De exemplu tipul de lumina folosit in incaperi. In living, locul unde in general se petrece cel mai mult timp, lumina trebuie sa fie de o intensitate mai mare. Departeaza larg draperiile. Lasa lumina naturala sa patrunda si, numai daca este nevoie, foloseste lumina artificiala. In dormitor, o lumina difuza se incadreaza cu ceea ce reprezinta un dormitor pentru fiecare dintre noi. Un alt truc poate fi folosirea de uleiuri volatile si de betisoare parfumate, dar nu in exces. De asemenea puteti aranja masa din living pentru o cina in doi.

2. Fa public evenimentul! Stabileste data, intervalul orar de vizitare si fa-le publice. Poti folosi atat presa scrisa cat si mediul virtual, pentru ca, pana la urma, interesul este sa ai cat mai multi vizitatori. Unii dintre ei vor fi reticenti la aceasta initiativa pentru ca in piata, un asemenea eveniment se traduce cu: “o locuinta scumpa”. Altii insa, vor fi deschisi, mai ales ca romanii nu sunt inca obisnuiti cu asa ceva iar curiozitatea ii va face sa iti treaca pragul.

3. Intampina-ti viitorii parteneri cu caldura. Este foarte important sa ai o atitudine pozitiva, deschisa. Sunt doua tipuri de vizitatori: potentiali clienti si agenti imobiliari. Ofera-le tuturor timp suficient! Pentru clienti faptul ca le raspundeti la toate intrebarile este deosebit de important. La fel de importante sunt discutiile cu agentii imobiliari. Poti afla informatii importante din piata fara a cheltui un leu. De asemenea, termenii unei viitoare colaborari trebuie sa fie bine intelesi inainte de a semna un contract. Serveste-ti vizitatorii cu o bautura calda, ca tot suntem in sezonul rece, sau o prajitura de casa.

La final, vei trage linie si vei analiza. Cu siguranta rezultatele vor fi pozitive!

Despre autor:  Blitz Imobiliare -Agentie Imobiliara din Cluj, va ofera o gama variata de oferte imobiliare, spatii inchirieri-vanzari, terenuri de vanzare, case de inchiriat, case de vanzare, apartamente de vanzare Cluj etc.