Categorii

SeoNet.ro AdServer

HostMama

gazduire web ieftina

3 sfaturi pentru o putere exploziva

Data publicarii: 14.01.2012 ora 04:01 PM


In cele ce urmeaza iti voi prezenta antrenarea fibrelor musculare cu contractie rapida, care raspund de viteza si forta exploziva, elemente importante in orice sport.

1. Antrenamente electrizante
Exercitii precum genuflexiunile cu saritura si impinsul de la piept exploziv forteaza muschii sa se contracte rapid, asa ca ti le recomandam. Cel mai bine este sa le executi la inceputul antrenamentului, atunci cand muschii tau sunt odihniti. O regula buna: fa 3-4 serii a cate 3-5 repetari, cu pauza de 90 de secunde intre serii.

2. Foloseste greutati mari
Incarcatura de lucru mai mare forteaza muschii sa genereze mai multa putere. Asadar alege greutati cu care poti face doar 1-4 repetari pe serie. Odihneste-te 2-3 minute intre serii pentru a favoriza refacerea completa si pentru a putea folosi greutatea maxima la fiecare repetare.

3. Stop si cresti
In timpul exercitiilor, care presupun coborarea si ridicarea unei greutati, fa o pauza la partea de jos a miscarii pentru 3-5 secunde, cum ar fi atunci cand bara ajunge langa piept la impinsul cu haltera. In acest fel ucizi „inertia”. Dupa ce te opresti, impinge exploziv: muschii tai vor munci mai mult si vei activa mai multe fibre cu contractie rapida.

Autor: Hello Fitness comercializeaza online toata gama de produse de fitness: aparate  fitness, banci de exercitii, gantere, biciclete eliptice, biciclete Spinning, role, mese de ping pong, etc.