Categorii

SeoNet.ro AdServer

HostMama

gazduire web ieftina

Importanta compararii datelor in campania SEO

Data publicarii: 05.09.2011 ora 09:09 PM


Una dintre pietrele de temelie a oricarei campanii de optimizare a unei pagini web este abilitatea de masurare a datelor pentru a obtine rezultate si a elabora statistici in urma acestora. Astfel ca, acest proces poate fi impartit in trei categorii:

  • raportarea performantelor;
  • identificarea oportunitatilor;
  • prioritizarea optiunilor;

Pasul 1: Raportarea performantelor

  • monitorizarea performantelor se realizeaza pentru a observa daca scopurile au fost atinse si este un procedeu ce necesita o desfasurare pe termen indelungat a optimizarii paginilor web deoarece este o modalitate eficienta de observare a celor mai mici greseli ce urmeaza sa fie retusate;
  • face referire si la identificarea rapida a modificarilor majore de trafic – pentru a putea fi rectificate cat de repede este posibil;

Pasul 2: Identificarea oportunitatilor

  • plasarea unor cuvinte cheie noi – care sa ajute la directionarea optima a utilizatorilor;
  • oportunitati “on page” –identificarea tag-urilor meta si a continuturilor neoptimizate in jurul cuvintelor cheie;
              • – identificarea paginilor care au fost optimizate insa necesita retusari;

                – continut aditional ce trebuie adaugat;

  • link-uri interne – existenta link-urilor ce necesita mai multe cuvinte cheie;
  • link-uri externe – posibilitati de adaugare a noilor link-uriPasul 3: Prioritizarea optiunilor

In orice campanie de optimizare a unei pagini web, importanta fiecarui detaliu reprezinta un pas inainte realizat pentru completarea tuturor activitatilor din lista de aplicatii. Una dintre cele mai mari provocari este prioritizarea optiunilor de optimizare pentru ca toate activitatile ROI sa aiba rezultate pozitive; pentru aceasta e nevoie insa de cativa factori care sa ajute la obtinerea rezultattelor dorite:

  • verificarea potentialului aditional al cautarii traficului optim;
  • rata de conversie curenta/potentialul oportunitatilor de venituri;
  • timpul necesar alocat oportunitatilor;
  • usurinta implementarii oportunitatilor;
      Optimizarea unei pagini web asigura desfasurarea la capacitati maxime a acesteia si genereaza trafic catre pagina web aflat in dezvoltare. In acelasi timp nu trebuie sa uitam ca un rol major are si crearea unui blog, inscrierea web site-ului pe retele sociale si pagini web care sprijina ascensiunea acesteia in motoarele de cautare.

      Design19 – firma profesionala de web design si optimizare site, care ofera solutii performante focalizate pe eficienta, sprijinit de strategie vizuala si un design deosebit.